K-DRAMA DOSYASI: CHİCAGO TYPEWRİTER

     KORE DİZİ: CHİCAGO TYPEWRİTER

öncelikle herkese hayırlı ramazanlar. ramazan başlayınca çoğunluk oruçtan dolayı sosyal hayatını askıya alıyor. üstelik yaz da geldi. bu vakitleri Kore dizileriyle dolduralım diyorum :P o zaman tanıtıma geçelim.

 bu diziyi Koreantürk'ten izleyebilirsiniz. çeviri temiz. biliyorsunuz ki bazı çevirmenler salak saçma yorumlarıyla diziye müdahale edip içine sıçıyor. tam diziye odaklandığınızda '' ay yerim oppaa!!- hain kadın'' vb şeyleri okuyunca odaklanma falan kalmıyor ortada...  çevirmenin işi en temiz çeviriyi yapmaktır. bu dizide de çeviri cidden güzeldi




bölüm sayısı:16
yazar: jin soowan
yönetmen: kim cheol kyu
tür: fantastik, komedi, aşk, dram

şimdi de oyuncuları açıklayarak kurguya girelim :P


Han Se-Joo (yoo ah in)

kimseye güvenmeyen , kendi başında takılmayı seven, insanlardan uzak olan başarılı bir yazardır. bu mevkilere kolay kolay gelmemiştir. bundan dolayıdır ki kimseye güvenemez. fakat bir gün bir daktilo görmesiyle hayatı değişecektir. istese de istemese de .

yoo ah in burada cidden rolünün hakkını veriyor. bazı roller bazı aktörlerin üzerinde abes kaçar ya. aha işte , bu rol bu adama cuk oturmuş.  oyunculuğunu beğenmeseniz bile bu köfte dudaklar için izlemeye devam edeceksiniz.


Yoo Jin-O (ko gyung- pyo)

dizinin yakışıklı sexy hayaletidir.  1950li yıllarda Japon yanın Kore'yi işgal döneminde yaşamıştır.
korenin özgürlüğü için gizlice çalışmıştır. bir sebepten dolayı ölmüş ve uyandığında kendini bir daktilonun içinde bulmuştur. ruhu huzur bulmadığı için bu dünyada hayalet olarak sıkışı kalmıştır. işin kötüsü de geçmişi tam olarak hatırlayamamaktadır.
en büyük istediği tekrar görünür olmaktır. yazar Han se-joo yu daktilonun için de görünce bir şekilde ona ulaşmıştır. hayata geri dönmek ve nasıl öldüğünü öğrenmek için hatırladığı anıları yazar aracılığıyla yazması gerekmektedir. biraz saf bir adamdır :P sevimli hayalet casper gibi :P
ayrıca hayvanların içine girebilme yeteneği vardır


Jeon Seol (lim soojung):

bizim yazarın ilk fanı belki de en büyük fanıdır. onu ilk çalıştığı restorantta görmüştür. tabi o zaman bizim yazar ünlü değildi bu kadar :P asıl mesleği veterinerdir fakat yaşadığı travmatik bir olay yüzünden onu bırakıp her işi yapan joker eleman gibi bir işe girmiştir. bu sefer bir kargo işi gelmiştir! hemde hayallerinin aşkına bu kargoyu götürecektir. fakat bilmediği bir şey vardır ki, o kargonun içinde bir daktilo var. bu daktilo da 3 kişinin kaderlerini değiştirecek
karakterin geçmişine inersek, o da çok küçükken öldürmemesi gereken birini öldürdüğü sanrılarını görmektedir. bunu annesine söyler .. psikologlara falan giderler ama nafile. son çare bir şamana giderler. bu olaylardan sonra annesi kızı terk eder ve kız şamanla ve onun küçük kızıyla yaşamaya başlar.
atışta iyidir fakat ne zaman silahı eline alsa öldürmemesi gerektiği birini öldürdüğünü görmektedir. bundan dolayı atıcılık yapmak istememektedir

işte kurgu böyle arkadaşlar, ben çok beğendim :D umarım sizde beğenirsiniz.. sizce bu dizi nasıl?



Yorumlar

  1. Kesinlikle izleyeceğim dizilerden biri kendileri :) tvN'in dizilerine büyük umutlarla başlıyorum ve beni hiç hayal kırıklığına uğratmıyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede :) çoğu dizi de hep aynı banel olaylar olsa da, konusu yüzünden kendini izlettiriyor :)

      Sil

Yorum Gönder